Meillä menee
hyvin koska
teillä menee
hyvin.

logo-kesko.png

Keskon päivittäis­­­tavara­­kaupan asiakas­­palautteet ovat nyt yhtä Hymyä


Katso, kuinka Hymy muuttui palveluksi ja palvelu lammaspaistiksi Koististen pöytään.

Strateginen Työkalu

Asiakkaiden kuunteleminen on osa Keskon strategiaa, ja palautteet ovat keskeisessä roolissa asiakaskokemuksen kehittämisessä. Hymy on Keskon sisäinen järjestelmä, joka kokoaa päivittäis­tavara­kaupan asiakkaiden sanalliset palautteet ja toiveet yhteen eri kanavista ja tekee niiden käsittelystä nopeaa ja helppoa – viestit ohjautuvat oikeaan paikkaan ja oikealle palautteen käsittelijälle reaaliajassa. Näin K-ruokakauppiaat voivat räätälöidä kauppansa asiakkaidensa näköiseksi ja palvella asiakkaitaan yhä paremmin.

Sujuvaa vuoropuhelua

Vuoropuhelu on sujuvaa ja kaikki hyötyvät: Hymy mahdollistaa Keskon päivittäis­tavara­kaupan väelle ja kauppiaille nopean reagoinnin palautteisiin, asiakkaiden kanssa käytävän aktiivisen dialogin sekä eri kanavista saatujen tietojen hyödyntämisen toiminnan systemaattisessa kehittämisessä. Kaupan henkilökunnan näkökulmasta Hymyssä parasta on mahdollisuus vastata palautteeseen helposti, missä ja milloin tahansa, ja luoda kaupasta yhä enemmän asiakkaita puhuttelevan. Kauppojen asiakkaille Hymy tuo nopeampia vastauksia sekä enemmän toteutettuja toiveita, eli syitä hymyillä!

Hymy numeroina

K-ruokakauppojen asiakkailta digitaalisesti kerätyn palautteen määrä on 50-kertaistunut viimeisen kahden vuoden aikana. Hymy-asiakas­palaute­järjestelmää käytetään laajasti Keskon päivittäis­tavara­kaupassa ja lähes 1400 K-ruokakaupassa, joissa käy päivittäin noin 1,2 miljoonaa asiakasta. Hymyn myötä palautteen vastausajat ovat lyhentyneet puoleen samaan aikaan, kun sanallinen palaute on kasvanut 20%.


“Hymy on maailmanluokan asiakaskuuntelujärjestelmä.” - Johanna Kontio, ketjujohtaja, K-Citymarket

Jos haluat kuulla lisää, jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä.

phone-negative.svg 010 323 5630email-negative.svg sales@nitor.fi

logo-sanoma-blue.png

menestystarina-sanoma-sales-platform.png

Sanoman kuluttaja­myynti muutti verkkoon


Rakensimme Sanomalle keskitetyn myynnin alustan (Sanoma Sales Platform) ja jatkuvan laskutuksen sekä asiakaspalvelun ratkaisun (Sanoma Dashboard).

Keskeinen osa Sanoman liiketoimintojen digitalisoitumista

Uudelle Sanoma Sales Platform (SSP) alustalle keskitetään kaikki yrityksen kuluttajamyynnin kanavat. Sillä toimivat muun muassa Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien, Ruutu-kanavan ja Nelonen Median verkkopalvelut.

Ketteryyttä ja uutta liiketoimintaa

Ketterän projektin myötä Sanoma on pystynyt julkaisemaan keskeisten tuotteidensa uudet verkkomyyntipalvelut ennätyksellisen nopealla aikataululla. Mm. tilausten hallinnan, laskutuksen ja tuotehallinnan lisäksi alusta mahdollistaa brändien välisen ristiinmyynnin, mikä on antanut paljon uusia liiketoiminnan mahdollisuuksia. Nitorin digitaalisen insinööritaidon avulla kylvettyä satoa korjataan jo: alustan kautta välitetyt transaktiot ja niistä syntyvä liikevaihto ovat olleet kasvussa ensimmäisestä käyttöönotosta lähtien.


"Nitor toi mukaan kokeneen porukan, joka pystyi pilkkomaan tarpeemme hallittaviksi kokonaisuuksiksi.", tiivistää johtaja Paula Hiltunen.

Jos haluat kuulla lisää, jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä.

phone-negative.svg 010 323 5630email-negative.svg sales@nitor.fi

logo-posti.png

menestystarina-posti-osoitetietojarjestelma.png

Posti sai perinpohjin mietityn järjestelmä­uudistuksen


Nitor toteutti Postille yhteystietojen ja postinohjaustietojen hallintajärjestelmän, osoitetietojärjestelmän kokonaisuudistuksen sekä uudistetun perusjakelun ohjausjärjestelmän.

Kestävä digitaalista kehitystä

Nitorin digitaalisen insinööritaidon saavutuksista nauttii nyt mm. Postin osoitehuolto sekä palvelutuotanto, joka vastaa päivittäin miljoonien postilähetysten lajittelusta ja jakelusta. Uusi perusjakelun ohjausjärjestelmä puolestaan ohjaa satojen Postin jakelutoimipaikkojen päivittäistä työtä. Jäävuoren huippuna julkaistiin responsiiviseen web-suunnitteluun perustuva postinohjauspalveluiden tilauskanava kuluttajille. Palvelusta voi myös välittää muuttoilmoituksen maistraattiin.

Mitattavia säästöjä välittömästi

Kyseessä oli mittava ja liiketoimintakriittinen uudistushanke. Onnistumisesta kertoo mm. se, että ketterän muutoksen johdosta Posti raportoi jo 30%:n säästön testauskustannuksissa.

"Nitorilla oli projektissa keskeinen rooli. Olen erityisen tyytyväinen siihen, että kokonaisuus toteutettiin useista haasteista huolimatta aikataulussa. Ja alle budjetin.", kertoo Postin projektipäällikkö Marcus Gustafsson.

Jos haluat kuulla lisää, jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä.

phone-negative.svg 010 323 5630email-negative.svg sales@nitor.fi


logo-mtv.png

menestystarina-mtvfi.jpg

MTV.fi – uudistimme yhden Suomen suosituimmi­sta verkko­palveluista.


Toimme sisällöt uudelle alustalle ja loimme tukevan pohjan jatkokehittämiselle.

TEHOKAS TYÖKALU

Uusi alusta tukee sisällöntuotantoa ja toimituksellista työnkulkua. Sen avulla sisältöä voidaan integroida helposti kaikista lähteistä ja monikanavajulkaiseminen on tehokasta – myös ulkoisille käyttäjille, kuten esim. uutissovelluksiin. Kaikki ratkaisussa tukee mainoksiin perustuvaa ansaintalogiikkaa.

KESTÄVÄÄ DIGITAALISTA KEHITYSTÄ

Alustan sekä verkkopalveluiden jatkokehittäminen on huomattavasti aikaisempaa nopeampaa ja helpompaa. Sivujen rakentaminen perustuu uudelleenkäytettäviin komponentteihin, esimerkiksi sivun asettelun muuttaminen onnistuu täysin ilman koodausta.

Nitorin ja Talent Basen johtama projekti pysyi budjetissa ja aikataulussa. Se tuottaa tällä hetkellä merkittäviä säästöjä ja tuotannollisia kilpailuetuja MTV:lle. ”Projekti on edennyt aikataulusta edellä, budjetti on pitänyt ja lopputulos on ollut korkealaatuinen”, toteaa MTV:n mobiili- ja portaalipalveluiden päällikkö Jyri Kyllönen.

Jos haluat kuulla lisää, jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä.

phone-negative.svg 010 323 5630email-negative.svg sales@nitor.fi